28 lutego 2014

Rozdział 01.

– Idziesz na imprezę do Finna?

Odwróciłam się do mojej najlepszej przyjaciółki, witając ją niejasnym uśmiechem.

– Finn? – zapytałam, na co Eleanor przewróciła oczami.

– Taaa – parsknęła. – Finn Harries.

Finn wraz ze swoim bratem Jackiem Harriesem są bardzo popularni w Lloyd High. Dwóch bliźniaków wręcz dominuje całą szkołą, jednakże nie są stereotypowymi tyranami czy sportowymi luzakami – najgorszymi koszmarami kujonów. Tak naprawdę są przyjaźni. Na własne oczy widziałam, jak witali się z wszystkimi po drodze na zajęcia. Pamiętam, jak Jack posłał w moją stronę piękny uśmiech, a Finn spytał mnie co słychać. Dużo ludzi myśli, że są snobami, gdy tymczasem ta dwójka jest naprawdę bardzo miła. Chodzą zawsze, posyłając zalotne uśmiechy i obdarzając wszystkich klarownymi spojrzeniami. I z tego co wiem, nie są też typowymi, szkolnymi podrywaczami. Ludzie ze szkoły myślą, że powodem jest to, że chłopcy znaleźli już swoje drugie połówki, które mają takie same tatuaże; pomimo tego dziewczyny wciąż mdleją na ich widok. Widziałam też kiedyś Jacka, pracującego w sklepie sportowym w mieście. Jak on się tam nazywał? 

– Dlaczego miałabym iść na ich imprezę? – Skrzywiłam się i wtedy moja uparta strona wzięła górę, gdy jednocześnie usiłowałam przecisnąć się przez szkolny korytarz. – Będzie tam alkohol, głośna muzyka i inne nielegalne wymysły. Dziękuję, wolę zostać w domu. 

Muzyka zawsze jest głośna – wiem to, bo mieszkają w budynku naprzeciwko mnie i słyszę to doskonale. Czasem nie mogę nawet pogrążyć się w pięknym śnie, gdyż deadmau5, Avicii czy też Tiesto bębni od nich na cały regulator i dochodzą mnie krzyki odurzonych oraz pijanych nastolatków z nadzieją na przypadkowe szczęście.

– Poza tym – powiedziałam spokojnie. – Najwyraźniej nie zostałam zaproszona. – Już miałam właśnie zapytać Eleanor, dlaczego zadała takie pytanie, skoro doskonale wie, że nigdy nas nie zapraszają, kiedy ubiegła mnie mówiąc:

– Och, przeciwnie! – Eleanor ukazała zęby w szerokim uśmiechu, ujrzawszy kilku innych uczniów. – Wszystkie dwunaste klasy są mile widziane! Cytuję; jak tylko tam dojedziemy, zobaczysz, że nie jest tak źle i nieprzyzwoicie, jak myślałaś. Będzie tylko około stu uczniów i Harriesowie na cały ich pałac.

– Czekaj... – powiedziałam.

Wyraz twarzy Eleanor przybrał zadowolenie z siebie i zakłopotanie.

– Naprawdę myślisz, że jego rodzice pozwalają na urządzanie imprez co każdy weekend? Jesteś głupsza, niż myślałam. Oni nie mają rodziców, bynajmniej nie w tym kraju. Mieszkają sami, Evelyn – El dokończyła swoje przemówienie.

Westchnęłam; Eleanor nigdy się nie poddaje.

– Więc – zagruchała, a ja skuliłam się wewnętrznie, w oczekiwaniu na to, co może wypłynąć z jej ukształtowanych w serce ust – idziesz?

Wzruszyłam ramionami, głównie dlatego, że sama jeszcze nie wiem. Ale potem zdałam sobie sprawę, że pewnie będzie próbowała wyciągnąć mnie na tą imprezę, więc mówię:

– Nie chcę tam iść.

Zdecydowanie wolałabym zostać w domu i poczytać lub skończyć szkicować osnute mrokiem wieżowce, majaczące imponująco na szczycie miasta, niż tańczyć w gęstej lawinie idiotów.

– Dlaczego? – Przeraźliwie znajomy głos rozniósł się za mną, a moje ciało zamarło w bezruchu. Eleanor odwróciła się w tamtym kierunku i już po samym wyrazie jej twarzy, wiedziałam kto tam jest.

Posłała Finnowi blady uśmiech i przybliżyła lekko do mnie.

– Finn, czy możesz powiedzieć mojej przyjaciółce, że twoja impreza będzie świetna? 

 Twarz Eleanor napięła się, a wzgórza jej policzków przyprószyły szratłatne plamy i od razu wiedziałam, że rozmowa z Harriesem zabrała całą jej pewność siebi do tego stopnia, że powiedziała coś, co brzmiało, jakby znała go już jakiś czas. 

Finn zgromił mnie uśmiechem, co sprawiło, że moje wszystkie mięśnie się napięły.

– Racja, Evelyn. Impreza będzie fajna i nie będzie tam tak dużo ludzi i szaleństwa, jak myślisz - puścił mi oczko, a ja przygryzłam wargę, zastanawiając się, skąd zna moje imię. – Obiecuję ci, żadnego alkoholu, narkotyków czy broni. Możesz mi zaufać.

Dolna warga moich ust opadła, zostawiając mnie z rozdziwioną buzią i roztargnieniem, spowodowanym niepewnością, co mam opdowiedzieć.
– Um – Spojrzałam na Eleanor w poszukiwaniu pomocy, ale ona całkowicie odpłynęła, zachipnotyzowana błyszczącymi oczami Finna. – Jeszcze zobaczę, czy rodzice mnie puszczą.

Jak gdybym nic nie powiedziała, Harries powoli się wycofuje, gotowy by odejść.

– Do zobaczenia jutro! – rzucił i odwróciwszy się na pięcie, odszedł w głąb korytarza.

Odwróciłam szyję, by zobaczyć opuszczone smętnie ramiona Eleanor i oczy wypełnione smutkiem. Posłałam jej pytające spojrzenie, a ona nawet nie patrząc na mnie, pokręciła przybita głową.

– Jego tatuaż to nuta – wyszeptała, a ja ledwie oparłam się pokusie parsknięcia. – Mój to Yin Yang.

Razem z Eleanor nie poznałyśmy jeszcze swoich ‘’wybrańców’’. Zrobiła kilka szalonych rzeczy, jak przeszukania całej Australii czy uczęszczała na wszystkie szkolne przyjęcia, po to by znaleźć faceta z tym samym symbolem.

Ja również pozostałam samotna ze znakiem nieskończoności i chociaż lubiłam ten sumbol, obawiałam się, że chłopak, którego znajdę, nie polubi mnie, lub będzie kryminalistą, idiotą, czy kimś takim. Nie martwiłam się tym jednak, tak intensywnie, jak Eleanor.

Westchnęłam i ruszyłam w przeciwnym kierunku do Finna, prosto do klasy, w której miałam historię. Eleanor spojrzała na mnie piorunująco.

– Idziesz na tę cholerną imprezę, albo już nigdy w życiu się do ciebie nie odezwę.

Prychnęłam, otwierając drzwi z klasy. Jak zwykle była pusta, bo uczniowie zawsze pozostawali na korytarzu, pochłonięci rozmowami z przyjaciółmi.

– Poszłabym z torebką, ale to może przyciągnąć gwałciciela, więc potrzebuję twojego towarzystwa! – wrzasnęła Eleanor, na co odpowiedziałam jej jedynie jęknięciem. – Nie chciałabyś chyba, żeby twoja przyjaciółka została porwna, czyż nie?

Pokręciłam głową w bezradnym geście. 

– Pójdziemy na tą imprezę, czy tego chcesz czy nie.

Westchnęłam i odwróciłam się do niej. 

– Wiesz co? – zapytałam, a ona uniosła swoje cienkie brwi. – Masz rację, zaraz koniec roku, a ja nie byłam jeszcze na żadnej imprezie. 

– Tak! – wybuchnęła. – No i w końcu organizuje ją Finn Harris. Przystojny i niewinny facet. Ta impreza nie będzie wcale taka zła, obiecuję!

~*~

Pierwszy rozdział już za nami kjfdgjfdjg *.*
– Szanella
Jeśli chcesz być informowana/y o rozdziałach
wpisz się do zakładki 'Informowani' >>> KLIK

64 komentarze:

  1. ale mega, tłumaczcie dalej ldkfggfdkj *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne *__* hsdgyhgteh już to kocham <3 dziękuję za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej cudowny!!! Czekam na next x
    @needmy5idiots

    OdpowiedzUsuń
  4. To dopiero pierwszy rozdział, a ja już to kocham *.*
    Zapowiada się naprawdę świetnie i chcę już 2 :3
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega *.*
    Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa, kiedy pojawi się Harry. Zapowiada się bardzo, bardzo ciekawie i nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału! x

    Pozdrawiam, @stylzatics x

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski rozdział, ciekawie zaczyna się ta historia, tak jak koleżanka u góry jestem ciekawa kiedy do akcji wkroczy Hazza ! Nie mogę się doczekać xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Super się zapowiada :D Pozna tam Harry'ego?? :D Wiem,że jestem ciekawska ^^ A Eleanor dobrze zrobiła że przyjaciółkę na imprezę wyciągnęła :D
    Pozdrawiam i czekam na nexta
    @Agata8317

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, ze to tlumaczenie, ale i tak szkoda,ze taki krotki :(
    Zapowiada sie ciekawie i juz wiemy jak tatuaz ma glowna bohaterka.

    dark-angel-harry-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuuper. :3 @WeronikaKrzyano

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobała mi się zapowiedź i prolog 1 rozdział trochę mnie zawiódł. Rozumiem że wy tego nie piszecie, ale doceniam tlumaczenie. Czekam na next.! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zawiódł nieco rozdział 1. Angielskie fanfiction często tak wyglądają, a przecież początek nie musi być nudny i oklepany. Później jednak będzie tylko lepiej. Dziękuję :)

      Usuń
    2. dlaczego masz na nazwisko "tomnlinson"
      nie możesz mieć tak na nazwisko

      Usuń
  12. Zapowiada się fajnie :) czekam na rozwój wydarzeń ale mam przeczucie że na tej imprezie pojawi się Harry

    OdpowiedzUsuń
  13. No i niektóre moje wątpliwości zostały rozwiane :) ciekawe co się będzie działo na tej imprezie. Póki co nie mogę nic więcej skomentować, bo jak to bywa na początku- akcja dopiero zaczyna się rozgrywać, także czekam z niecierpliwością na następny. A tak w ogóle to świetnie tlumaczycie x
    Pozdrawiam~Lady Morfine<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na kolejny rozdział:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny! Po prostu GENIALNY! Kocham <3 Czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, nie mogę się doczekać rozwinięcia wątku znaku nieskończoności :)
    /Polish Girl xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej cudowny!!! Czekam na next x
    @needmy5idiots

    OdpowiedzUsuń
  18. Djjxjsjdjjdd już to kocham! Nie mogę się doczekać rozwoju akcji ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Awwww super! fehhbfrfhajrjdgrjesefr chcę już następny :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaaa ! Czekam na następny naprawdę świetnie tlumaczycie !
    Do tego te opowiadanie hdkcgggjg ! xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zarąbisty zjddsmsb już nie moge sie doczekac nastepnego rozdzialu *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam Hidden i jak napisałaś że tłumaczysz jeszcze jedno to chyba jakoś odruchowo w to klikłam i zaczęłam czytać. Fabuła jest bardzo interesująca.. a rozdział mnie bardzo wciągnął. Będę na pewno dalej czytać o losach Evelyn. :)
    Do nastepnego ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Oliwko! Dzięki i miło mi, że będziesz z nami :*

      Usuń
  24. Oo! Pierwszy rozdział a ja już uwielbiam. Świetne. <3

    OdpowiedzUsuń
  25. matko boska!
    to dopiero pierwszy rozdział a ja już się rozpływam! jestem ciekawa gdzie i kiedy Evelyn pozna Harr'ego aww *-*
    kocham Was i czekam na next ♥
    ilysm ♥
    @Harry_Love_You_

    OdpowiedzUsuń
  26. Aww, @WeronikaKrzyano

    OdpowiedzUsuń
  27. dlaczego tam jest Eleanor, boje sie
    wytłumaczy mi ktoś

    OdpowiedzUsuń
  28. kto wybierał Soundtrack?

    OdpowiedzUsuń
  29. jeej to jest świetne *-*
    @DemiMyQueen69

    OdpowiedzUsuń
  30. nyfsygvwbcbnwfuyreiwvjb *0* jakie to zajebiste *0* czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Prolog-genialny! Rozdział pierwszy faktycznie nie był tym najlepszym, ale wiem że w następnych akcja sie znacznie rozwinie :)
    Jestem ciekawa tej imprezy u Finna ;) nie wiem czemu ale mam jakieś dziwne przeczucie że Harry się tam pojawi xd
    No nic, czekamy na następny rozdział! :)
    @nazoss xxx

    OdpowiedzUsuń
  32. O JEJKU!! NIESAMOWITE!! STRASZLIWIE MNIE WCIĄGNEŁO !! JUŻ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ KOLEJNEGO ROZDZIAŁU!!
    BIG LOVE!!
    @mylovhazz

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapowiada się obiecująco. :D Chociaż nie chcę mi się wierzyć, że na imprezie nastolatków nie będzie alkoholu. xD

    @iNashton5s

    OdpowiedzUsuń
  34. jak może być tatuaż nieskończoności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę nie wiesz? wpisz sobie tatuaż nieskończoności i zobaczysz, albo znak nieskończoności. poza tym, to opowiadanie zalicza się też trochę do fantastyki, więc..

      Usuń
  35. Czekam na dalszy rozbieg zdarzeń,czy naprawdę będzie "bezpiecznie" na tej imprezie jak mówił Finn raczej w to wątpię :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bosko, że to tłumaczycie. Jestem strasznie.ciekawa tej imprezy, aww <3
    Mam nadzieje, że następny rozdział pojawi.się szybko :)
    @JamDiectioner

    OdpowiedzUsuń
  37. dlaczego tam jest "Eleanor" , będą jakieś nowsiejsze postacie

    OdpowiedzUsuń
  38. Nieźle się zaczyna, jestem bardzo ciekawa następnych rozdziałów ;*
    @lovju69

    OdpowiedzUsuń
  39. Uhuhuhuhuu
    Ja juz skomentowalam prolog dawnooo i prosilam o informowanie :)
    noo niezle sie zaczyna xd
    prosze jeszcze raz, informujcie! x
    @hazzsunshine

    OdpowiedzUsuń
  40. Fabuła tefo fan-fictiona jest świetna. Po prologu i rozdziale pierwszym można wywnioskować ,że blog będzie cudowny i mam nadzieję ,że to nie tylko pozory :) Dziś nie rozpiszę się jak to mam w zwyczaju ,a uwierz potrafię to robić. Jesteś tłumaczką ,której życzę dużo cierpliwości do prowadzenia bloga <3 Pozdrawiam xoxo + proszę informować mnie o nowych rozdziałach

    OdpowiedzUsuń
  41. pisz cudownie ci idzie czekam na nn xxx

    OdpowiedzUsuń
  42. cudownie jestem po prostu oczarowana tym opowiadaniem <333

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaczyna się ciekawie. Z niecierpliwością czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest ciekawie :) Czekam na nastepny x

    OdpowiedzUsuń
  45. Nanananananannanana,
    Z A R Ą B I S T Y!!!
    (hyhyhy, nie będę się tutaj wulgarnie wyrażała, kultura musi być xD)
    No więc, to fanfiction jest....
    Wspaniale tłumaczone,
    Wspaniale pisane,
    Wspaniale wspaniałe
    i...
    Hmmm... WSPANIAŁE!
    Oryginalność przede wszystkim XD
    Nie mogę się już doczekać następnego rozdziału, ale jeszcze tylko kilka dni ;D
    To już chyba wszystko... >.<
    WENY DO TŁUMACZENIA, WASZA @CatHarry69 <3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  46. Gdhsjdk juz widze jak cudowne to bedzie, bo czytalam kiedys cos podobnego c: czekam na ciag dalszy // @planetkaro

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne ! czekam na kolejne rozdziały <3 / @loczekxx

    OdpowiedzUsuń
  48. Ajjanahdncjfbdvudikjnxcbsu *-* czekam na nexta <3 ily. @KlaudiaTurska2

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialne naprawdę :)
    Twoja fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. zajebiście zajebiste...
    a ten pomysł z tatuażami... Genialny! :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy