11 czerwca 2014

Rozdział 17.

    – Co ona tu robi? Harry zagrzmiał, pokazując palcem na Evelyn, patrzył na twarz Louisa, od której dzieliło go kilka centymetrów. Czemu ją wziąłeś? Oszalałeś?

    – Szukaliśmy się – Louis odpowiedział spokojnie, trzymając ręce na biodrach i patrząc na Harry'ego. I tak by się dowiedziała – wzruszył ramionami, tak gdyby nie było to nic wielkiego.

    – Przestań sobie to wmawiać, Louis! Harry pokręcił głową – I tak ma za dużo kłopotów, nie potrzebuje mieszać się w sprawy Gemmy!

    – Słucham? Evelyn wyłoniła się z ciemności, zaskakując każdego w pokoju. Zrobiła kilka kroków w stronę jej 'chłopaka', a serce zaczęło bić szybciej, z każdym krokiem nabierała pewności siebie. To był czas, aby pokazać złość. To ty mnie porwałeś! Nie masz prawa zwalać wszystkiego na Louisa!

      Harry zmarszczył brwi, usta miał otwarte, klatka piersiowa rytmicznie się unosiła.

    – Och, nie mówmy o tym teraz – wyjąkał, zasłaniając twarz dłońmi. Chwilę później ponownie popatrzył na dziewczynę.

     Zrobił krok w jej kierunku, tak że stał tuż przed jej twarzą. Jeśli krzyczysz o pomoc – wymruczał poważnie i zimno – powiedz wszystkim kim jestem, spróbuj uciec, albo zrobić coś innego, zabiję cię. Nie wystawiaj mnie na próbę. 

     Evelyn prychnęła. Nie ma sensu w uciekaniu, Harry, i tak mnie złapiesz.

    – Racja! Harry wykrzyknął, na co Louis spróbował go odepchnąć. Mimo wszystko, twój głos brzmiał bardzo sarkastycznie, kotku – Harry powiedział, a jego głos również był wypełniony sarkazmem i goryczą. więc czy powinienem ostrzec Cię teraz, że nie kłamałem. Nie przechadzam się po mieście bezbronny, gdy wiem, że ludzie mnie szukają syknął tak, aby nikt go nie usłyszał. Mogę posiadać nóż i nawet nie wiesz. Więc nie daj się ponieść emocjom, skoro wiesz, że może cię to zgubić. Łapiesz?

    – Teraz gdy już wszystko wyjaśniliśmy, czy mogę grzecznie spytać, co do cholery jest z tobą nie tak? Harry założył ręce na klatkę piersiową – pytanie skierował to innego chłopaka w pokoju. Co sprawia, że myślisz, że kiedykolwiek chciałem powiedzieć Evelyn o Gemmie?

     Louis uśmiechnął się – Myślałem, że fair byłoby, aby wiedziała.

     Louis zrobił parę kroków w bok, aby ukazać, leżącą na łóżku bezradną dziewczynę. Twarz Evelyn opadła, gdy spojrzała na ciało. Odsunęła się. C-co to jest?

    – To Gemma, siostra Harry'ego – Louis wyjaśnił. Eleanor stała przez cały czas cicho, trzymając się z dala od kłótni. Widziała wyraz twarzy Evelyn, smutny i pełen współczucia.

    – Louis – Harry ostrzegł.

    – Jest w śpiączce już dwa lata. Chcesz wiedzieć czemu?

    – Przestań Louis – poprosił Harry, jednak nie ruszył się, aby go powstrzymać.

     – Ponieważ Harry jest... Harry'm – Louis wzruszył ramionami, ignorując zmieszanie Evelyn. Jeśli nie zabiłby jej cholernego chłopaka, nie byłby pierdolonym przestępcą – powiedział obrzydzony. Chłopak z którym teraz jesteś, nie zabijałby rodzin dla pieniędzy, policji dla wolności i zwyczajnych ludzi, aby się kryć.

    – Gdyby nie zabił Tobiego, nie byłby taki teraz.

    – Nie mów o tym dupku! Harry wykrzyknął, na jego opalonej szyi pojawiła się pulsująca żyła. Zasługiwał na to! Jedyna rzecz, której żałuję w tej sytuacji, to to, że Gemma tak skończyła! wskazał na jego bladą siostrę i spojrzał piorunująco na szpitala.

     Louis zignorował go. Harry dołączył do gangu, który jest teraz rozproszony po całym kraju, bo niektórzy byli złapani i musieli uciec tak daleko, jak było to możliwe, aby nikt nie znalazł ich siedziby. Sprzedawał nielegalne rzeczy i robił wszystko, aby zebrać pieniądze, by pomóc siostrze.

    – Tak jak widzisz, Evelyn, Harry nie jest najmilszą osobą na świecie, jest ostatnią osobą, którą nazwałbym dobrą, ale również posiada uczucia – Louis skończył, Harry znowu na niego spojrzał.

    – Nie potrzebuję litości – Harry powiedział w kierunku Evelyn – Nie potrzebuję twojego współczucia. Tak, praktycznie straciłem jedyną osobę, którą kochałem, ale to mnie nie zmienia.

    – Nie – Louis się zgodził. Nie, to cię nie zmienia. To już cię zmieniło.

     Cisza wypełniła pokój, było tak cicho, że szło usłyszeć bicie serc innych pacjentów.

    – To moja wina – Harry wyszeptał – Popełniłem jeden błąd – podniósł głowę, ukazując szklane oczy, spoglądające spod spoconych loków. Evelyn głośno westchnęła, gdy zobaczyła, że oczy Harry'ego wypełnione są łzami. Będzie płakać? Tak myślała.

    – I nigdy go ponownie nie popełnię.

jeśli przeczytałeś/aś zostaw komentarz :)

45 komentarzy:

  1. Dziękuję
    Krótko ale dużo się wyjaśniło

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga! :D lecę czytać ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rozdział nie był taki dobry jak pozostałe.. Ale i tak czekam na następną środę <3

      Usuń
  3. Jestem ciekawa czy Gemma się kiedyś wybudzi. Mam nadzieję, że tak. Szkoda że taki krótki ale nadal cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. o fuck !!! świetny :*** ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. lou <3 nie pozostaje mi nic innego jak czekać do środy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cóż mogę dodać? fajnie że Harry nie wybuchnął xd i teraz wiadomo co się tak naprawdę stało :) szczerze to nie mam pojęcia czego się spodziewać w kolejnych rozdziałach xd dziękuję za ten rozdział <3 @hallxofxfame .xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe co będzie w następnym :D nie mogę się doczekać xx.
    /@Heri_Dreamer

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ;) Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chym... strasznie krótki :CC ja już się przygotowałam założyłam słuchawki puściłam muzykę przygotowałam się w zapas chusteczek XD
    zaczynam czytać...i już koniec :C no rozdział króciutki i może nie tak dobry jak pozostałe ale i tak dziękuję że tłumaczysz i czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku ja tak strasznie żałuje że nie ma części dalszej!!! Jezu nasz bezuczuciowy Harry się popłakał i mogę się założyć że jeszcze chwilę i ja bym płakała razem z nim a teraz mogę tylko siedzieć z otwartą buzią i chyba serio się popłacze, nie przez rozdział ale przez to że nie ma dalszej części XD
    kocham cię za to że tłumaczysz <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny rozdział :) tylko szkoda że są takie krótkie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jdbdmdndndndn omg super dhdhdjsnvdjdbdjdndbdjdr mam nadzieję że szybko będzie następny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurwa, dlaczego takie krótkie, cioto!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego taki krótki? :ccc
    No trudno, ale i tak jest genialny :D
    Jednakże strasznie współczuję Harry'emu :c
    Udaje twardziela bez uczuć, a jednak je posiada :d
    Kocham i czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Krótko ale fajnie :) liczę na to że następny będzie dłuższy :D no i oczywiście na to że harry się zmieni ^^ albo chociaż przeprosi jak się dowie co zrobił po pijaku :/
    Zapraszam do siebie: you-were-never-on-your-own.blogspot. com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne :)
    Dzięki, że tłumaczysz.
    I sprawa do anonimów. TO NIE OD NIEJ ZALEŻY JAK DŁUGIE SĄ ROZDZIAŁY. Więc bezsensu jest jakoś wyzywać czy coś.
    Dziękuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. INNY OD INNYCH FF! <3
    super.
    czekam na next
    bardzo dobre tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  18. On jest taki chamski dla Ev :c Ja bym na jej miejscu chciałabym aby on mnie zabił...
    @Agata8317

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawie się popłakałam :') teb rozdział jest piękny !
    Tylko Harry mógłby być trochę milszy dla Evelyn. Ja rozumiem, że on dużo przeszedł, ale ona kurde też ma uczucia...
    Szkoda, że rozdział taki krótki ;c ale za to jest wspaniały, więc się nie czepiam hahaha xd
    Zastanawiam się jaki błąd popełnił Harry... ;)
    Czekam na nexta xx
    @sluumberr

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny, tylko szkoda, że taki krótki ;c
    Czekam do nastepnej środy <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny ! Idealny! Next!

    OdpowiedzUsuń
  22. Isdealny... <3 czekam na next 😆

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem w tym tłumaczeniu rodzaj gramatyczny zdradza sekret fabuły albo w inny sposób zniekształca zamysł fabularny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealny, wspinały i wgl super <3 Czekam na next ☺
    @Niesia69

    OdpowiedzUsuń
  25. Harry płacze? O_o Tenk Harry, który próbował zabić Evelyn? Biedny Harry. Ciekawe co na to wszystko Ev. Czeka na nexta i ten rozdział barfzo przypadł mi do gustu. Jest taki w miarę "normalny".

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny i nieważne że krótki ;) @EmiliaWojta

    OdpowiedzUsuń
  27. Harry. <3 Nie moge doczekać się następnej środy . @WeronikaKrzyano

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo krótki, ale i tak mi się podobał <3
    Harry, ten Harry płakał... Jakoś ciężko mi w to uwierzyć, ale to dowodzi że ma uczucia. Współczuję mu z powodu Gemmy.
    Czekam na kolejny xx
    @Toriixdd

    OdpowiedzUsuń
  29. Super rozdział ... tylko szkoda że taki krótki... @Julcia_6 <3

    OdpowiedzUsuń
  30. interesujący rozdział :) fajnie przetłumaczony lol jak zawsze z resztą :) Czekam na next :) @awwmyniallxo

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny rozdział. Ciekawa jestem o co mu chodziło, że już więcej nie popełni tego samego błędu ;)
    Nie mogę się doczekać kolejnego <3
    @lovju69

    OdpowiedzUsuń
  32. Omg!Świetny shaghhshqhhsbbajkevsk czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  33. nie spałam do 3, żeby to wszystko przeczytać! :D
    Boziu *O*
    Ta historia jest genialna *O*
    czekam na kolejny xx

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy