29 kwietnia 2014

Rozdział 11.

     Coś nim rzuciło i natychmiastowo chwycił moje ramię w morderczym uścisku. Nieważne co powiedziałam, nie puszczał dalej ciągnąć mnie do pokoju.

     Co było z nim nie tak? Byłam w samym środku grania! Harry musi nauczyć się okazywać szacunek (to niemożliwe).

     Czy powiedziałam coś nie tak? Nic nie mówiłam.

     Może myślał, że próbuję uciec? Nie próbowałabym niczego dopóki nie zapomni o moim zamiarze wczorajszego wyjścia. Może za kilka dni. Nie zostanę tutaj nie ważne jak bardzo miły byłby nieznajomy. Mam dom. Wszyscy prawdopodobnie myślą, że nie żyję, czy coś.

     Harry rozmyślnie wepchnął mnie do pokoju, w którym się kiedyś obudziłam. Obróciłam się w tej samej chwili kiedy to zamknął drzwi uderzając nimi i wywołując głośnie BOOM, i zamykając je.

     Nic nie mówiąc patrzyłam jak przykłada czoło do drzwi z szeroko otwartymi oczami i zmarszczonymi brwiami. Jego ramiona opadły i westchnął rozchylając usta, pomału zamykając oczy.

     Jego jabłko Adama podskoczyło, gdy odchrząknął oczyszczając gardło.

     Oczy Harry'ego otworzyły się i dosłownie jęknęłam widząc jego mroczny wzrok. Piękna zieleń zniknęła, została zastąpiona pustką i czarną dziurą, trzymającą agresję, pasję oraz... żal...

     To nie był Harry, którego spotkałam godzinę temu.

     On powrócił.

    – Harry? – Starałam się mówić najdelikatniej jak mogłam, byle się na mnie nie rzucił.

     Zamiast odpowiedzieć powoli odwrócił głowę w bok, ale nie spoglądał na mnie. Harry lustrował drzwi głośno dysząc. Ostrożnie wstałam idąc do niego i powtarzając jego imię.

     Nerwowa położyłam mu dłoń na ramieniu. Myślałam, że na mnie nakrzyczy, ale nie zrobił tego.

     Harry obrócił się tak szybko, że nawet nie wiedziałam kiedy przygwoździł mnie do ściany, dopóki nie spotkałam jego ciemnych oczu. Westchnęłam spragniona powietrza, ponieważ ten kompletnie mnie go pozbawił przyciskając ręce do mojej piersi.

    – Co robisz?! – wrzasnęłam czując ogarniający mnie ból pleców – Ugh.. co się dzieje..

     Nie zdążyłam skończyć, ponieważ Harry wykorzystał swoją przewagę i przycisnął swoje miękkie usta do moich.

     Przez pierwsze sekundy byłam zaskoczona i po prostu stałam z szeroko otwartymi oczami. Nie wiedziałam co mam zrobić.

     Po pierwsze nie wiedziałam jak się całować. To był mój pierwszy pocałunek co jeszcze pogarszało sytuację. Bałam się, że obleję najgorzej jak tylko można. Po drugie, całowałam się z kryminalistą. Nie chciałam odpowiedzieć na jego pocałunek. Ale jak zaznaczyłam wcześniej, to był mój pierwszy i nawet nie wiedziałam co mam robić.

     Nawet jeśli, nie lubiłam Harry'ego. Jasne był dla mnie miły przez jakieś... kilka godzin, ale to go nie zmienia. Zbijał i mordował niewinnych ludzi. Był zabójcą. Wytrwałym cholernym złoczyńcą, więc nie obchodziło mnie jeśli był atrakcyjny, dalej zamierzam opuścić to miejsce.

     Kiedy próbowałam zrzucić z siebie Harry'ego jego dłonie złapały moje plecy i szyję podczas, gdy ten całował mnie jeszcze mocniej, wgryzając się w dolną wargę. Jego druga dłoń trzymała moje biodro w śmiertelnym uścisku. Poczułam jego chorobliwe ciepło bijące z jego ciała, gdy dotykał mojej skóry i wodząc po nadgarstkach. Jęknęłam dalej trzymając swoje usta przy jego, gdy mocniej przycisnął się ku mnie. Nasze biodra stykały się nie pozwalając mi się teraz ruszyć.
Zapiszczałam w jego objęciach, gdy jego ręka wsunęła się pod moją koszulkę i doszła do łuku piersi.

    – P-przestań – zdołałam wyszeptać, kiedy oderwał swoje usta od moich. Harry zaczął całować, sunąć ustami po miejscu, w którym szczęka łączyła się z moją szyją. Poczułam to irytujące uczucie, które spływało na mnie, gdy zaczął całować moją skórę. Czułam jak kolana się pode mną uginają, złapałam jego ramię myśląc, że upadnę.

     I wtedy usłyszałam najpiękniejszy ze wszystkich dźwięków – dzwonek do drzwi rozniósł się echem po domostwie.

     Harry zajęczał cicho i rozluźnił uścisk. Cofnął się i nawet na mnie nie spojrzał, gdy wychodził z pokoju, zamykając za sobą drzwi.
~*~
   
     Nie wiedział co robił. Jego pożądanie względem tej dziewczyny jest zbyt wielkie, aby mógł się powstrzymać. Głos w jego głowie nie przejmował już kontroli odkąd zamknął drzwi pokoju, z którego wyszedł. Pochylił się przygryzając wargę.

     Żałował tego, że mu się to podobało.

     Jednakże dziękował dostawcy pizzy za to, że był szybszy niż zwykle. Mógł stracić kontrolę i zrobić coś co nigdy nie sprawiłoby mu przyjemności. Emocjonalnej.

     Drzwi otworzyły się ukazując przystojnego, młodego chłopaka. Kiedy jego błękitne oczy napotkały mroczną zieleń Harry'ego, wiedział, że coś się kroi i załatwił sprawę szybko.

Punkt widzenia Harry'ego

    – Cześć stary – Troy uśmiechnął się. W dłoniach trzymał dwa opakowania z jedzeniem, z których unosiła się gorąca para – Kopę lat.

     Uśmiechnąłem się słabo i przytaknąłem.

    – Tsaaa... Miałam kilka przygód – spojrzałem na niego chyląc się w drzwiach. – Znalazłem swoją dziewczynę.

     Troy otworzył szerzej oczy. Rozejrzał się dziwacznie dookoła.

    – Żywą, prawda?

     Zachichotałem i przytaknąłem raz jeszcze.

    – Tak. Nie sądziłeś, że jestem wystarczająco duży, aby pomieścić w sobie dwa opakowania pizzy? – zażartowałem.

     Troy podał mi je, a ja poczułem ich palący gorąc.

    – Po prostu myślałem, że reszta chłopaków też tu będzie. – zacisnął usta. – Więc.. gdzie oni są?

     Wzruszyłem ramionami. – Prawdopodobnie znowu się opierdalają.

     Troy posłał mi uśmiech.

    – Cóż...dbaj o nią– mrugnął do mnie i powoli zaczął odchodzić.

    – Ile mam ci zapłacić? – zawołałem za nim, ale ten tylko mi pomachał.

    – I tak ci wisiałem za poprzedni miesiąc. – powiedział wchodząc na motor – Do zobaczenia.

     Wszedłem z powrotem do domu i położyłam jedzenie na ladzie, biorąc przy okazji jeden kawałek zanim ponownie z niego wyszedłem.


     Nie mogłem tam dłużej przebywać. Nie w tym momencie. 
 ___________________________________________ 
Witamy! :* Jezuu Harry przestraszyłeś ją! BRAWO STYLES! Tak jak mówiliście, nie skrzywdził jej, ale już prawie, prawie, prawie zaczynało być "gorąco", jednak sama autorka zaznaczyła w tym rozdziale cytuje" Przepraszam za krótki rozdział, aha i za to, że być może mieliście inne nadzieje co do tego rozdział (wiecie o co chodzi "brudne myśli") No szczerze, ja myślałam, że już coś więcej będzie, chodź na ten rozdział nie narzekam, bo również jest kjfdjdfjhdk. Evelyn przeżyła z Harry'm swój pierwszy pocałunek, choć brutalny to jednak z nim, jhdfhds. Sama jestem ciekawa co będzie dalej. W 12 rozdziale pojawi się Eleanor. Już się doczekać nie umiem, a wy? Jak oceniacie ten rozdział? Co sądzicie? Dodałam kilka nowych piosenek na blogach, jak uważacie, są w porządku? Do tego mam plan nagrania zwiastuna do tego FanFiction. Wgl dziękuje wam, za te wszystkie komentarze, opinie, za to że czytacie, jesteście najlepsi ! :* 



  → ∞ ←

Do tego chcę was zaprosić na mój osobisty blog (o mnie, modowy, itp) > KLIK  
Jeśli chcesz być informowana/y o rozdziałach wpisz się do zakładki 'Informowani' >>> KLIK

48 komentarzy:

  1. oooo boski :D haha Harry tio idiota no coz czekam na nastepny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział, chociaż liczyłam na coś więcej jak to wcześniej zaznaczyłaś ;)

    Piosenki mi się podobają, dodawaj więcej takich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny.!!! Taaak. Eleonora powraca. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. omfg genialne! Aetgudargbhfr wszystko takie zajebiste <3 pozdrawiam @bittyprincessx :)

    OdpowiedzUsuń
  5. HARRY, TAK SIĘ NIE ROBI! JEZU WYSTRASZYŁEŚ JĄ!
    Rozdział jak zwykle ŚWIETNY!
    Z niecierpliwością czekam na nexta ^^
    @Hazz_YoU_And_I
    http://badsidefanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O boż...! Cudo :) A w następnym będzie Eleanor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeżyła z nim swój pierwszy pocałunek!!! kljfvbseriughpxsruyhb *.*
    Dobrze, że ten dostawca pizzy w porę się pojawił, bo już się bałam, że Harry ją skrzywdzi xd
    Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału i pojawienia się w nim Eleanor ^^
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To było słodkie, że przeżyła z nim swój pierwszy pocałunek <3 Mniej słodkie było to, że chciał ją zgwałcić xD (bynajmniej ja tak myślę :P) Szkoda, że zrobił to co zrobił :c Myślałam, że już będzie ok. Że nie powróci dawny Harry. No myliłam się. Jedyna dobra wiadomość to to, że w następnym pojawi się El xD

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny <3
    ah, ten harry xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujmy Troyowi, że przyszedł w odpowiednim momencie ! Prawdopodobnie Harry by ją zgwałcił...
    Rozdział świetny, nie mogę się doczekać nowego rozdziału <3
    @lovju69

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny, fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże czemu to jest takie fantastyczne? *,*

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie myślałam że co innego pojawi się w tym rozdziale ale i tak nie jestem zawiedziona.
    Nie mogę się doczekać wejścia Eleanor. Genialny fanfik. xx
    @anne_diamondx

    OdpowiedzUsuń
  14. Oohh faktycznie krótki haha xD wiedziałam! Wiedziałam to od sanego początku ze Harry pomimo tego ze czuje wyższość na nią to się o nią tak cholernie troszczy i nigdy nie pozwoli aby stała jej się krzywda nawet jak on sam czasem nie wie co robi.
    Co do Eleanor.. NO KURDE W KONCU ASFSASKZJHXHAGAHJQISOSJAVHWUEIDJXHISODOKAGATWO MOJE MODLITWY W KAŻDYM ROZDZIALE ZOSTAŁY WYSŁUCHANE HAHAH, NIE MOGĘ SIĘ TAK W CHOLERĘ DOCZEKAC AAA HDHAHZQGHW dobra ogar.
    Co do rozdziału i tłumaczenie na prawdę jestem pod wrażeniem twojego tłumaczenia, radzisz sobie coraz lepiej słońce ;)
    Całusy,
    @nazoss xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam to opowiadanie! x
    Jest cudowne :)
    Oczywiście zapraszam również na moje tłumaczenie na: http://sister-tlumaczenie-pl.blogspot.com/
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Harry całujący Evelyn <3 wnskdbsksjspdd choć biedna się go przestraszyła ;c
    Mam nadzieję, że w następnym rozdziale będzie dużo bardziej HOT ! ;3
    Kocham Cię za to tłumaczenie ! xx
    @sluumberr

    OdpowiedzUsuń
  17. krótki ale zajebisty xdvbhjnbnkvfhynm, ♥
    jezu już myślałam że to zrobią. ale mam nadzieję że jak do tego dojdzie Harry spróbuje być delikatny.. heh marzenia :)
    nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy kolejny nie mogę się doczekać masakra z tym Harrym mam nadzieję że wreszcie zmadrzeje

    OdpowiedzUsuń
  19. Krociutki:( ale zajebisty! Boze jak Harry ja traktuje....
    Ja tu o niczym zboczonym nie myslalam ahah x czekam na next @lovmyangels

    OdpowiedzUsuń
  20. Krociutki:( ale zajebisty! Boze jak Harry ja traktuje....
    Ja tu o niczym zboczonym nie myslalam ahah x czekam na next @lovmyangels

    OdpowiedzUsuń
  21. Krociutki:( ale zajebisty! Boze jak Harry ja traktuje....
    Ja tu o niczym zboczonym nie myslalam ahah x czekam na next @lovmyangels

    OdpowiedzUsuń
  22. Czas na sex czas na sex xDD
    A tak w ogóle już myślałam co tam z Eleanor (:

    OdpowiedzUsuń
  23. *.*
    Przeżyła z Harrym swój pierwszy pocałunek... Z kryminalistą! Fsjdnagfn... Dostawca pizzy ją uratował, hah :D
    Kurczę, było tak fajnie, to Styles wziął i wszystko spieprzył XD Chyba wskoczę do tego opowiadania i go za to zabiję XD
    Czekam na kolejny <3
    Pozdrawiam xoxox

    OdpowiedzUsuń
  24. Krótszy niz poprzedne?? Tak mi si ewydaje, no ale i tak boski. Jużzaczynałam lubić Harr'ego a to taką klapę popełnil... UGh CZekam z niecierpliwoscia na next!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę któtki ale akcja zaczyna się rozkręcać <.> Booosko =]

    OdpowiedzUsuń
  26. Ło boziu! Haha! Genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. jest kakao, jest Redemption, jest impreza.
    Liczyłam na trooszeczkę więcej, ale cóż, jestem cierpliwa.
    bardzo
    bardzo
    bardzo
    kocham cię, @CatHarry69 xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że taki krótki, ale zawsze to coś. Dzieje się i to lubię. :3 Czekam na kolejny. Ilysm♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Aaaaaaa juz nie mogłam sie doczekać ! Jest super i wgl jiagsgjbhrbv *-*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ohhh! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny rozdział. Czekam na następny @Niesia69 + jeszcze raz cudownie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepraszam że wcześniej nie napisalam ale nie moglam.Rozdział cudowny jak i tłumaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ugh Hazza ty palancie! Nic dodać nic ująć. Amen.
    W sumie to wszyscy na początku się cieszymy pocałunkiem Evelyn z Harry'm, ale jeżeli postawić się na miejscu tej dziewczyny, to już nie jest tak różowo. Została porwana, nie jest pewna jutra, boi się. Ale jednak planuje ucieczkę, To wszystko sprawia, że nie mogę doczekać się nexta.
    @husaria1698

    OdpowiedzUsuń
  34. Harry ale z ciebie IDIOTA!!! Oemdżi <3 kocham cię <3 genialne tłumaczenie czekam na nexta :*** nic dodać nic ująć <3 PLAYLISTA *.* Kocham ja chcę spis <33333 Poszę wyślij mi :*** będę czekać mogę podać aska albo maila co chcesz :) Proszę cię Playlista jest genialna a 21 to mój szczęśliwy numerek z dziennika <333

    OdpowiedzUsuń
  35. super jak zawsze !!! moglabys mi zrobić tło na bloga z napisem have a dream (zdjęcia di niego bym ci wysłała) bloga odpisze mi bo to dla mnie bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny ♥_♥ kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny rozdział. Zresztą jak każdy. :) Na kiedy ewentualnie przewidujesz kolejny rozdział? NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy